Sunday 20 September 2009

Epic Weekend

I don't know if I dare tell you this. But I will anyway.


On friday, this note was in the elevator















On Sunday we had late lunch Yam Cha.




































Chicken feet...






























On sunday morning me and Kat went to do some climbing.

Kat on the stalagtite


















Me














Kat doing the speed run wall














Me on the stalagtite, (I never made it all the way up)


















Arriving at the climbing hall


















Walking to the climbing place we walked through a block famous for all its graffiti















An anonymos picture of Manly beach will have to describe it all. On Saturday I went there with Tim and Lucy from work and met up with Martin. I bought a surboard and a wet suit. Took it easy though as I knew I was going to climb the next day. Surfing is damn hard though.

6 comments:

Lisen said...

Men Philip! Du både klättrar och surfar?! Jag är imponerad!

Hanna said...

Hahaha, jag, Håkan & Stoffe tittade just på bilderna tillsammans och sa exakt samma sak som Lisen skrivit.

Philip Clevberger said...

Jag kan bara instämma. Jag är ganska förvånad själv.

Jumme said...

Och äter kycklingfötter! Det vill jag höra mer om!

Philip Clevberger said...

Altså, det är en av dedär maträtterna som en civiliserad matkultur borde ha rationalliserat bort.

Smaken är ju inte oväntat kyckling. Men sedan är det små brosk och benbitar innuti. Och de mjuka delarna är mest slemmiga. Det finns många andra delar av kyckligen som jag äter mycket heldre.

Jumme said...

Det är sydostasiens barkbröd, med andra ord, som de inte har haft vett att göra sig av med? Det är absolut roligt med nya och udda maträtter, men jag har aldrig riktigt förstått vurmen för "udda slaktdelar".

<